Godmorgon!

Idag är jag ledig, vilket är väldigt skönt. Jag är inte ett dugg skoltrött men jag älskar bara att vakna när jag vill, gå upp och ta morgonciggen med kaffe utan att behöva tänka på tiden, lägga mig i sängen igen och glo på TV och bara ta dagen som den kommer. Men ibland blir det ju rätt långtråkigt...
Idag har jag.. gjort det som jag skrev ovan. Fast suttit vid kära datorn också. Jag har inga planer för dagen så jag kanske ska ta tag i rummet, dvs städa. Ser fortfarande ut som ett jävla bombnedslag men jag har inte haft orken till att städa. Jag är rätt dålig på det.
Har även suttit och kollat på massa gamla videos med mig och Josefin som vi spelade in för några månader sen, jag saknar henne så sjukt mycket.
Måste åka ner till henne snart eller så får hon ta och komma upp!
Var nästan en månad sen vi sågs, det är HELT SJUKT! Med tanke på att vi sågs varje dag förut...
Usch, Stockholm är riktigt tomt utan henne, det suger.
Men men, what to do?
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Desperate Housewifes :)

Hörs senare, xoxo.
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback