Onsdag

Idag vaknade jag, igen, hos en söt pojke. Väldigt söt.
Fick ett samtal från min älskade tjockis, josefin som sa att hon var påväg upp till stockholm! Jag hamnade i ett chocktillstånd och trodde inte ens det var sant, men joho, det var det!
Mötte henne vid Tcentralen och jag blev så sjukt glad av att se henne! Jag blev lite sådär tårögd och vad tvungen att peta lite på henne för att se att hon faktiskt var där. Blev även lite orolig över att jag kanske satt och pratade med mig själv, för att jag bara trodde att hon var där. Men jag tror mitt psykiska tillstånd är som det borde vara.
Vi åkte sen till Odenplan för att möta upp hennes mamma och sen åkte vi hem till dom. Pratade en massa och åt middag med hennes familj, sen åkte jag hem och här sitter jag nu med världens jävla magont.
Är ganska säker på att det är för att jag drack oboy hos henne, för på sista tiden har jag märkt att jag får ont i magen av att dricka oboy. Jag hoppas verkligen att jag inte börjar bli laktosintolerant. :(

Anywho, imorrn har jag praktik, även på fredag. Jag är nervös. Jag vill inte få några uppgifter :( Och om jag får tvätta kunders hår så kommer jag säkert duscha deras fejor också. Jag vill inte. Jag kan sopa hår, det räcker för mig.
Leeeskigt.
Add a comment!
Postat av: Amir Akrouti

sv: fan vad tufft :D

Postat av: Anonym

Skit snygg sida! Fixar du andras?

2008-09-25 @ 14:00:38
URL: http://sophiesticated.blogg.se/

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback