Sjuk

Hello there.
Stannade hemma från skolan idag, mådde inte så bra när jag vaknade. Hade huvudvärk, svullen hals som gjorde att jag knappt kunde andas eller svälja, dessutom var jag allmänt seg och hängig så jag sa till pappa att jag inte mådde bra och gick och la mig igen, det gjorde han med eftersom han också är sjuk.
När jag vaknade igen så kollade jag på nån film och sen har jag kollat på Sex and the city hela resten av dagen.
Josefin ringde mig lite senare på dagen vilket var väldigt uppskattad, pratade i trekvart ungefär samtidigt som jag tog mig en promenad. Hur skönt som helst.
Nu mår jag iallafall lite bättre men är seg och skitförbannad på min jävla data så jag pallar inte skriva mer, ska gå ut och ta en cigg och lugna nerverna lite, haha.

xoxo
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback