Morgonpigg!

Jag är väldigt stolt över mig själv faktiskt, jag har börjat ställa klockan innan jag går och lägger mig så jag inte ska sova bort hela dagen vilket känns jävligt bra, även fast jag nödvändigtvis inte har några planer för dagen så känns det bättre att gå upp vi elva än att gå upp vid tre och missat halva dagen. Om jag inte ställer klockan så vaknar jag typ runt tre eftersom mitt rum är så jävla mörkt när jag har rullgardinen nere vilket är både skönt och synd. Men nu är jag uppe och pigg iallafall!
Dock började morgonen inte så bra, tvättade massa handdukar igår som jag inte hade orkat hänga upp så medans kaffet rann ner i kaffebryggaren så tog jag tag i tvätten. Drog ner grejen där tvätten hänger på, som hänger ovanför badkaret och tog ner det som hade torkat, hänger upp alla handdukar och när jag sen ska dra upp skiten så ramlar hela tvättgrejen ner! Den sitter ju bara fast i väggen med en pinne typ som är fastspänd där, men nu ligger den nere i badkaret... Efter det när jag skulle ut för morgonciggen så stöter jag, såklart, i något och spiller kaffe över halva vardagsrummet. Gah, hatar mig själv när jag precis har vaknat, alltid lika klumpig!

Men men, jag ska iallafall hoppa in i duschen nu men jag har ingen aning om vad jag ska göra av tvättstället? Handdukarna måste ju torka....
Jaja, jag får hitta nåt bra ställe att rigga upp den på för jag kan omöjligt sätta tillbaka den själv! Det får min kära man göra..


(Dålig mobilbild och jag orkar inte vända, haha.)


/A.
Add a comment!
Postat av: BJERNHAGEN

ja visst är den :D kör nog på den yes!


Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback