Lördag

Hey guys,
Sitter hemma denna lördagkväll och ska inte göra ett piss.
Skulle egentligen vart med Josefin men hon mådde inge bra och Markus skulle hänga med grabbarna så jag blir ensam ikväll. Blev dock glad när jag såg att Brit Awards är på TV just nu och Kings Of Leon ska spela! Wihoooo! Det blir super.
Sen ikväll är det Wallander så det blir att mysa till den.
Funderar på att spela The Sims, haha. Jag har börjat på mysigaste huset och jag har ju inget bättre för mig så varför inte?
Måste ändå in på min stationära dator och hämta mitt CV som ligger där, måste ju börja söka jobb nu!
Usch vad jobbigt...
Varför kan man inte få studiebidrag på sommarlovet för?!?!?

Nej, nu måste jag byta om från kjol till mjukisbrallor för jag fick så jääkla ont i magen efter en clementin eller nåt som jag nyss åt, b a j s.

Skriver kanske senare!

Laterzz
Add a comment!
Postat av: SANIBO

sv: haha nej fan vad roligt!


Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback