Veckan som gått

Det har inte hänt så mycket sen sist faktiskt, min bästa vän har kommit till Sthlm eftersom hon har lov. Har umgåtts lite med henne och så har jag vart i skolan!
Idag hade vi ingen lektion utan vi var på en föreläsning i aulan om droger. Det var två ex-knarkare som stog och snackade om sina liv, jäkligt intressant faktiskt men det var lite pinsamt i första pausen när hälften av klassen sprang ut för att ta en cigg.. Men cigg är ju bara cigg...Eller?
Efter skolan stog jag och väntade på bussen i en halvtimme! EN HALVTIMME! I gullmarsplan?!
Anledningen var till att tunnelbanan rullade in 11.44, precis då går min buss. Fick vänta 20 minuter och under det blir jag sådär äcklig uttittad av en äcklig jävla turkgubbe så jag går ut och tar min sista cigg pga av att jag är så jävla äcklad och arg. Sen när jag står där och det är fem minuter kvar tills bussen ska gå så ser jag att bussen har punka på ett däck, aha kul? Hoppades på att dom hade löst det, nej. Utan vi fick såklart vänta en kvart till för dom vägrade köra den 04 som nästa buss skulle gå utan väntade tills kvart över. GAH! Blev tokig och höll på att frysa ihjäl!
Kom hem, slängde i mig lunch och tog sen bussen till Josefin. Där har jag varit i princip hela dagen och nu sitter jag hemma framför TVn!
Ska gå och göra mig lite kaffe nu faktiskt och om en kvart kommer min älskling hit!<3

Nu är det förresten klart att min pappa ska börja jobba uppe i Umeå, så jag kommer bo ensam i veckorna så kommer han hem på helgerna, läskigt.....
Ja, det var väl i princip det jag hade och säga!

xoxo
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback