Dumma dator

Gah! Min dator hänger sig fan titt som tätt! Blir tokig... Får starta upp det som hänger sig flera gånger om innan det funkar, nu senast var det msn.

Anyways, kom nyss hem från plugget och jag måste säga att jag har fått världens oflyt när det kommer till klippningen! Är inte lika duktig längre, haha... Men vi kör ett lite svårare klippsätt nu och vi har ju precis kommit tillbaka från ett långt lov så det är väl det man får förvänta sig antar jag. Jag ska skärpa mig!

Har inga som helst planer för dagen faktiskt, kanske plugga lite om jag orkar och jag vill träffa Markus men frågan är om han kan? Hmmm. I-landsproblem nummer 1.

Nu ska jag hämta lite kaffe!


Now playing > Midnight Oil - Beds are burning

Add a comment!
Postat av: Natta

Du kan få klippa mig nån gång ^^ Skulle behöva, men är PANK -.- haha Så kanske du får in flyten igen ;)

2009-01-12 @ 23:28:54

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback