Entertain me

Gah! Jag hatar att inte ha ett piss att göra, har verkligen svintråkigt...
Det är inget bra på TV, ingen uppdaterar sin blogg, inget på bdb, jag har inget plugg, jag vill inte äta, jag vill inte ha kaffe, röka möjligtvis men nej, BLÄ!
Dessutom är det typ sjuuukt varmt i mitt rum! Vet inte varför, men det suger.
Kanske en ny bloggdesign?
Nej, jag ska nog sitta och klura på min första tatuering. Ska göra något i slutet av månaden, men är inte helt säker på vad! hmm, tål att kluras på!

Laterzz!



Now playing > Bon Jovi - You give love a bad name
Add a comment!
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SVAR;

Tack! :]

DU är snygg, babe! _

Postat av: [takai.blogg.se]

SVAR;

Jajamensan! :]

Hoppas att du får en bra dag.

2009-01-15 @ 10:47:33
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Angie .

Häftig sminkning du hade på bilden. Piercingen var ju grym också =)

Bon Jovi är grymma.

2009-01-15 @ 14:59:22
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback