Godmorgon fashionlovers.

Min buss går om fyra minuter och jag är icke redo.
Jag skippar plugget idag, mår halvt kass faktiskt. Orkar inte 40 minuter av ingenting.
Jag har ju nu ändrat designen och det blev skit den här gången med för den designen jag ville ha från början krånglade och jag visste inte hur jag skulle fixa till det så det fick bli svart och mörkt! Precis som jag kände då, livet hade ingen mening kvar när bloggdesignen sket sig.
Ska fixa en ny och snygg, i promise.
Idag är jag på estetiskt humör. Jag vill fota och jag vill redigera. Kanske gör det sen. Men först ska jag sminka mig iallafall. Och kanske ta en cigg. Jag har bara fyra kvar och inga pengar, det suger ju.
Vi har iofs galet mycket pantflaskor som jag skulle bli miljonär på om jag pantade, men så lågt tänker jag inte sjunka. Det vore nog det pinsammaste jag skulle kunna göra, gå låångt med kassar innehållandes ca. 50 colaflaskor. Kul.
Nej, jag får helt enkelt lida. Eller be mamma lite snällt om 50 spänn.



Nej, nu när jag har pratat om cigg så blir jag så äckligt röksugen. Dessutom är det så fint väder ute så jag slänger på mig jackan och tar en cigg!
Laterzz!
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback