Goodmorning

Jag skulle verkligen kunnat sova längre än till klockan två men det fick jag inte eftersom min idiot till granne renovear lägenheten och det är väl ganska självklart att man inte kan sova då?
Nu sitter jag här relativt klarvaken och har precis kollat på reprisen av Lets Dance, jag måste säga att jag aldrig hade kollat på det programmet om det inte vore för att Blondinbella var med, inte för att jag är något fan utav henne utan för att hon verkligen ser ut som bambi på hal is, haha.
Dessutom är det många härliga människor det här året!
Igår hade jag ingen tid till att blogga, jag satt i FEM timmar och skruvade ihop en gigantiskt garderob! Helt själv!
Köpte den på IKEA igår med pappsen, älskar min nya garderob! Ska visa bild senare, så fin...<3

Ska nog kolla TV nu tror jag och dricka lite mer kaffe!

Laterzz!

Now Playing > Swingfly - Singing That Melody
Add a comment!
Postat av: http://joelineottosson.blogg.se

check out my perfect life!


Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback