Ingen bra natt..

Godmorgon!
Usch, sov verkligen inge bra inatt. För det första så hade jag jättesvårt att sova från första början, växlade medan att vara skittrött och att vara sp pigg/trött så jag blev på bushumör vilket resulterade i att jag låg och jävlades med Markus, inte uppskattat.
Sen låg Markus och gjorde massa konstiga ljud samt hostade och efter ett tag la han sig skavfötters med mig så jag hade hans fötter mitt i nyllet, och jag har ju fotfobi så det gick ju inte bättre att försöka somna då, haha.
När klockan ringde vid sex imorse kände jag att jag aldrig skulle palla gå upp, fixa mig och åka till skolan så jag smsade min lärare och sa att jag inte hade sovit något och sen somnade jag om! Det var skönt, men jag kan lova er att jag är minst lika trött nu! Usch, känner mig som en jäkla zombie :(
Börjar iallafall halv ett sen, så jag hinner vakna och bli levande tills dess!

Igår cuttade jag förresten håret lite mer, jag har i princip ingen längde kvar på det, haha. Så känns det iallafall.
Mitt hår är ju så jäkla slitet efter all blekning så det är bara trassel vid topparna, lika bra att klippa av det då!
Blev süperfint!
Slänger väl in en bild sen när jag har tagit någon och där jag har fixat frillan lite ;)

Nu är kaffet kallt, vilket betyder påfyllning, och möjligtvis en till cigg...ute i snön...
Alltså, det råsnöar ute! BLÄÄÄÄ!

Förresten! Jag klev på min platttång igår! Den blev lagom trasig men jag satte fast en tofs längst ner och limmade fast den med lösnagellim! Nagellim löser fan allt! Vet inte hur många saker jag har lagat med hjälp av det :o Iallafall en väska, haha. ^^

Add a comment!
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SVAR;

Det är bara bra :*

Postat av: niki

tack :)

2009-01-19 @ 10:29:04
URL: http://niczue.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SVAR;

Vad gör du snyggii? <3<3

2009-01-19 @ 10:44:30
URL: http://takai.blogg.se/

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback