Inte min dag...

Nej, precis som rubriken lyder så har det inte varit min dag för fem öre! Gud, jag har verkligen haft oflyt idag!
Det började med att jag missade två bussar till skolan, eller missade och missade, jag tog helt enkelt lite längre tid på mig, så jag kom försent till frisörlektionen.
Senare när vi hade slutat så märkte jag att jag hade tappat mitt ciggpaket, eller så tog någon ifrån klassen det, vilket jag hoppas inte stämmer. Lite synd var det ju eftersom det var mina sista cigg och jag hade inga pengar till att köpa ett nytt.
Kommer sen hem till Markus och när vi ska åka och handla så märker jag att jag inte har stängt bildörren helt så jag var några millimeter ifrån att smälla upp dörren i en träbalk, i farten!
Slog huvudet i en stor lampa, tappade hur mycket sallad som helst på golvet när vi gjorde lunch, fällde både mig själv och Markus när jag skulle springa ikapp honom i trappen, klippte som ett cp på lektionen och var sämst på Guitar hero...
Och när vi satt på tunnelbanan påväg till Gullmars så utmanade Markus mig att sätta ett lipsyl mellan tänderna, på längden och korkad som jag var så gjorde jag det för att bevisa för mig själv och honom att jag kunde det. Det slutade med att jag typ sträckte hela käken/gomen och hade svinont runt hela munnen, under halsen, upp till öronen och blev smått bedövad, haha. Inte det klokaste valet i mitt liv. Sträckte även undersidan av låret på bussen samtidigt som jag råkade sparka Markus på knät när jag skulle hoppa upp och sätta mig på en såndär grej längst fram i bussen. Gah, har vart så otroligt klumpig hela dagen så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Nu är vi iallafall här, levandes. Älsklingen min sitter och spelar The Sims på min stationära dator. På sig har han ett par pilotbrillor utan glas, haha, så söt!



Eftersom min superbästaste mamma förstod mig så satte hon in lite pengar till mig så jag kunde köpa ett nytt ciggpaket så nu ska jag ta en cigg innan mitt kaffe kallnar!

Laterzz!
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback