Shopping och fika

Hej igen!
Strax efter inlägget så åkte jag till Farsta C för att fika med Natta som jag inte har träffat sen i säkert september eller något! Var skimysigt och roligt :)
Hittade ett par skor som jag direkt blev totalkär i! Älskar dom! Nu har jag äntligen ett par vardags-klackar! Hihi.
Köpte dessutom ett halsband, en ring och ett armband! Är superglad över mina små inköp och nu är jag verkligen redo att festa! Dock har jag inte hört nåt från Emelie så jag är osäker på om det blir nåt....Hoppas!
Nu måste jag springa och hämta kaffe!
Här är skorna och smyckena!


Add a comment!
Postat av: AMANDA

åh, gud vilka fina skor!!

Postat av: Estefany

Det var fina grejjer:). vart kommer ringen ifrån?:). kram

2009-01-24 @ 12:49:30
URL: http://mystuff.blogg.se/

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback