Tips!

Nu är det såhär att lilla jag ska ge er sötnosar ett supertips!

Gratis Refill
Genom att bli medlem på denna sida kan ni samla poäng som ni kan byta till refillkort till telefonen! Hur jäkla bra som helst, jag brukar störa mig på alla som lägger upp länkar till gratissidor men det här är verkligen något alla behöver!
Igår fick jag ett sms från sidan med ett erbjudande som var helt super! Jag behövde bara skicka ett sms till ett nummer och så fick jag 50 kronor till mobilen, smset kostade ingenting! Så nu är jag 50 spänn rikare på mobilen ;)
Det lönar sig ibland sörrni!
Och om ni blir medlem via denna länk så får ni direkt 50 poäng!

http://www.gratisrefill.se/recruit/22733/
Add a comment!
Postat av: BJERNHAGEN

aw, sweet of you! :)

allt bra idag?

Postat av: BJERNHAGEN

sounds nice :)

jarå det är bra här med! fst håller på och klipper luggen själv.. går minst sagt åt HELVETE. fy vad arg jag blir xD haha

2009-01-24 @ 16:42:48
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback