godmorgon!

Yesbox, vaknade för, oj..40 minuter sen. Känns som om det var fem. Har bara hunnit dricka kaffe tillsammans med en cigg i den underbara vårsolen! Och så har jag tvättat bort gamla sminket.
Idag är jag ledig, därför tillät jag mig själv sova riktigt länge, och det var riktigt skönt!

Igår pratade jag med Josefin ett x antal timmar, vi ska skapa en egen kläd- och smyckeskollektion! Sug på den ni. Vi har i princip allt planerat och det kommer bli sweet as hell!
Förövrigt bestämde vi igår att vi ska åka till Peace and Love, Josefin har biljetten klar och jag ska snacka med min pappa som bara måste betala den, jag har riktigt bra argument faktiskt!
Åh, kommer bli så jävla bra!



Imorn har jag en ledig dag igen, vet inte om jag ska sova länge eller faktiskt pallra mig upp till vårdcentralen och kolla min hosta.

Dags för en till cigg i solen hörrni!
Vill just nu bosätta mig på balkongen, så härligt där ute!

Laterzz
Add a comment!
Postat av: SANIBO

sv: haha jadu, det är väldigt ovärt.

man skriver kanske en mening om vad man gör för tillfället. sen ser dom som 'följer dig' vad du gör ;) haha. värt va? no,

Postat av: SANIBO

sv: haha nej, det är inte värt att slösa tid på.

om man inte vill veta vad sin favvo-kändis gör all day dvs.

2009-03-19 @ 22:28:53
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: malin

tack för din komentar, dumma människor är vad dem är :)

2009-03-22 @ 11:06:36
URL: http://neutralt.blogg.se/

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback