tjugotredje mars tvåtusennio.

Hej hej! Sitter i sängen med datorn just nu och en Markus. Mackan samlar golds i ett mobilspel. Vi är så galet beroende, Jewel Quest. Jag gick liksom och spelade samtidigt som jag gick hem från bussen, snacka om att jag kände mig som värsta nörden! haha...
Anyways, skolan gick finfint måste jag säga! Vi har klippt på lika längder ända sen typ innan jul och det har ALLTID blivit något fel när jag har klippt och jag har blivit så galet frustrerad över det, men den här gången blev det seriöst helt perfekt! Hann dock inte klippa klart hela huvudet men vi ska nog fortsätta med det imorrn.
Hade även betygssnack med Cattis och just nu ligget jag på VG men om jag kämpar som tusan så får jag MVG, skitbra! Fick även MVG på ett arbete som vi gjorde för skitlänge sen, jävligt skönt att höra faktiskt!

Fick ett sms från SIBA för några minuter sen att min mobil som är på lagning, är klar. Får se om vi åker förbi Sickla nu innan vi åker till Markus, vore skönt och höra vad dom har gjort med den. Det bästa vore om jag har fått en helt ny, då kan jag ju sälja den eftersom jag har en splitterny, snyggare nu :o)
Well, well, vi får se.
Ska höra om baby gör mig sällskap på en cigg nu.



(Här har ni en bild på mitt nya bruna hår, haha^^)


Laterzz
Add a comment!
Postat av: BJERNHAGEN

Du har så sjukt fina ögon :)

Postat av: Jeanette

Hej! Frissan ser lovande ut! Fin blogg med. Ha en bra tisdag.

2009-03-24 @ 13:25:20
URL: http://jeanettepoulsen.blogg.se/

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback